Thursday, June 21, 2012

Święto muzyki w Chalon sur Saone

Witam po dłuższej przerwie. Nie działo się nic ciekawego, więc nie umieszczałam żadnych nowych wpisów przez prawie dwa tygodnie. Pomijając fakt, że nadal chodzę na intensywny kurs francuskiego, dopinam ostatnie przygotowania przed ślubem, to w moim życiu jest raczej spokojnie i bez większych zawirowań.

Oczywiście nie omieszkam wspomnieć o EURO i naszej drużynie, której niestety nie udało się wyjść z grupy. Pewnie dla większości nie było to wielkie zaskoczenie, ale ja kibicowałam Naszym do ostatniej chwili głęboko wierząc w ich talent, poświęcenie i ich ciężką pracę. No cóż, za kilka miesięcy rozpoczynają się eliminacje do mistrzostw świata w piłce nożnej, a więc trzymajmy kciuki za naszą reprezentację, aby tym razem mogli dłużej cieszyć nasze polskie serca ;)

Kompletnie zmieniając temat, chciałam dziś napisać krótko o Festiwalu Muzyki, który odbywa się obecnie w Chalon su Saone. Muzykę słyszę nawet w tej chwili, gdyż mieszkając w centrum i mając otwarte okna trudno nie uczestniczyć poniekąd w tym, co dzieje się na zewnątrz. Festiwal nie jest imprezą zorganizowaną w celu promowania konkretnego gatunku muzycznego, lecz ma na celu pokazanie różnorodności stylów i form muzycznych. Tak więc dziś moje miasto żyje muzyką :) Może wieczorem uda mi się wyciągnąć mojego narzeczonego na jakiś koncert, o ile pozwoli też na to pogoda (dwie godziny temu nad Chalon przeszła ogromna burza z piorunami, grzmotami i wręcz huraganowym wiatrem).

Dziś więc towarzyszy mi nastrój iście "koncertowy", który mam nadzieję utrzyma się przez dłuższy czas :)

Pozdrawiam :*


Zdjęcie z internetu

No comments:

Post a Comment